AEG LAVATHERM 55542

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG LAVATHERM 55542 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Illosio 17-03-2011
Geschreven voor: AEG LAVATHERM 55542

Nadat de 12 jaar oude Condens Zanussi iets te veel lawaai begon te maken hebben we op de veiling op dit (Show)model geboden . Wij waren dus de winnaar , na het ophalen viel mij meteen op dat dit apparaat een heel stuk lichter was dan de Zanussi .

Het apparaat zelf werkt uitmuntend en doet zijn werk uistekend en heel stil ! Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen aangezien dit ons eerste AEG apparaat ooit gekocht is . De bediening is heel eenvoudig , alleen zou ik niet de volle mep voor dit apparaat neer willen leggen vandaar de veiling .

In het kort , Goede machine die uistekend en stil zijn werk doet . Zeer eenvoudig in gebruik ! De "winkel'prijs vindt ik wel vrij hoog .